duminică, 6 ianuarie 2013

La patinoar

Cred ca o mare parte din lucrurile pe care le faci atunci cand esti mic le inveti si foarte usor si le si retii/folosesti si in viata de adult, ca mersul pe bicicleta - o data invatat, nu-l mai uiti niciodata. Noi, care abia acum ne punem pentru primele dati patinele in picioare, consideram patinajul o activitate placuta, dar oarecum solicitanta si antrenanta si de multe ori ma uitam la copiii mici care treceau pe langa noi, miscandu-se cu o naturalete si o usurinta care sincer imi starnea invidia. Planuiam si pentru Teo sa o ducem la patinoar, dar cum noi abia ne tinem pe patine, am cautat un profesor sa o invete si pe ea sa patineze, mai ales ca de iarna trecuta isi dorea sa mearga la patinoar, lucru pe care am evitat sa-l facem pentru ca am considerat ca nu are varsta potrivita. Profesorul nu l-am gasit, in schimb am gasit un dram de curaj sau inconstienta (cum vreti) si am decis sa o luam pe Teo cu noi la patinoar. Am gasit si patine pentru ea de inchiriat si dusi am fost.
Am avut emotii, sincer...eu care abia ma dezlipeam de gard, ma uitam acum cu admiratie la fiica-mea care pana la finalul sedintei ma invata sa patinez. Am avut noroc si de un domn care s-a oferit sa faca cateva ture cu ea, a invatat-o cum sa-si tina echilibrul si pentru inceput cum sa mearga cu patinele pe patinoar. Teo s-a acomodat foarte repede cu patinele, se misca mult mai relaxata decat mine, a cazut bine-nteles, dar nu s-a lovit si nici nu s-a suparat si pana la sfarsitul orei a invatat mai multe si mai usor decat noi. Iar, tatal Teodorei a lasat-o si singura sa patineze...eiii..cu asta nu am fost de acord.
Asta fiind experienta noastra placuta de la patinoar, incepem sa cautam deja echipament adecvat (inclusiv casca de protectie si patine) si ne pregatim si pentru prima lectie de ski.
Iar pentru la vara si pentru patinaj pe rotile.

3 comentarii:

  1. Buna, am dat ieri peste un cont de picasa unde au casti si diverse, nu stiu daca te ajuta: https://picasaweb.google.com/112565234791546014502/ARTICOLESPORTIVECASTIBICICLETAJUCARIIARME?noredirect=1
    Cautam costum de Spider Man si am intrat pe mai multe linkuri cu jucarii la mana a doua recomandate pe blog la Coca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, multumesc pentru link. De la tipul asta de pe picasa am cumparat si eu anul trecut o jucarie Teodorei, dar nu mai trecusem de mult "in vizita" pe la el. La momentul respectiv avea doar jucarii.

      Ștergere
  2. Mie mi-a fost greu sa invat sa patinez la 6 ani.. si de atunci am ramas sa visez si sa ma uit la intrecerile de patinaj artistic la TV...
    Pana cand, cu ajutorul unui var, acum doi ani (deci cam pe la 30 de ani, asa ;)) ) am invatat sa patinez! Uraaaa! Nu cine stie ce, dar fata de nimic, e mare lucru pentru mine!

    Schiatul il recomand din toata inima, de la mic la mare! Am avut profesor (monitor de ski) la Predeal, unde ma duceau ai mei in fiecare iarna, cam de la 5 ani (din 1986). Mi se pare mult mai sigur pentru articulatiile copiilor si mult mai stabil. Ei invata repede orice, desigur, nu ziceam de asta.

    Este si solicitant, ce-i drept si e nevoie de atentie. Dar ofera foarte multe satisfactii. Ai mei nu mi-au luat niciodata echipament fiindca ma duceau doar cateva zile pe an la schi. Chiar nu avea rost sa cumpere unul, ca erau scumpe (la ora actuala, nu mai spun!)
    Am ajuns sa il invat si pe sotul meu, acum cativa ani. Abia astept sa il invat pe baiatul cel mare la anul (daca reusim sa ajungem la o partie), si pe cel mic mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...