sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Biblia pentru copii

Teo trece printr-o perioada de "fascinatie religioasa". Sigur la gradi i s-a povestit despre Craciun si semnificatia acestuia, despre nasterea lui Iisus Hristos, iar noi acasa i-am prezentat notiuni generale, faptul ca exista un Dumnezeu care traieste in cer, care L-a trimis pe Fiul Sau, Iisus Hristos pe pamant, ca Acesta s-a dus inapoi la Tatal Sau la un moment dat, etc. Ei bine...acest subiect a devenit unul foarte interesant pentru Teo, atat de interesant incat Iisus Hristos era adus in discutie de cel putin 20 de ori pe zi (acum intrebarile/constatarile s-au mai rarit) - de la "eu nu ma lovesc, Iisus Hristos ma pazeste"(cand o atentionam ca s-ar putea lovi), sau "tata, te rog nu uita, la noi in casa traieste si Iisus Hristos", "mama, o sa vezi ca Iisus Hristos o sa faca sa iti treaca capul, Hai sa pupam icoana" sau "ingerii traiesc in inima"etc. I-am povestit evident si despre nasterea lui Iisus, despre magi, stea, pastori si la insistentele ei (subliniez insistentele ei) am inchiriat un film pe care l-a urmarit cu mare atentie. Cand, intr-una din zilele astea, nervoasa si cu tot felul de probleme pe cap, m-am rastit la ea si am repezit-o, mi-a dat o lectie dureroasa si in acelasi timp revigoranta "Mama, as vrea sa te duci in filmul cu Iisus Hristos, acolo Maica Sfanta era buna!"......

Si cum nimic nu e intamplator, am zarit putin dupa aceea intr-un colt de librarie o Biblie pentru copii si cum noi avem in biblioteca putine carti pe aceasta tema m-am gandit ca ocazia nu e de ratat. Biblia pe intelesul celor mici este destinata copiilor intre 1-4 ani, are forma de gentuta si prezinta intr-un mod frumos ilustrat si adaptat varstei cateva povestiri din Biblie.



Evident, cartea a avut succes la Teo iar eu ma bucur foarte mult ca am cumparat-o.

4 comentarii:

  1. și mie mi-a atras ochii această bibliuță. Noi am avem una pentru +1 an (Biblia pentru ochișori micuți) și mai avem 101 întâmplări preferate din Bibilie. Cea +1 an a avut mare succes la vreme de bebe. Acum o am pe asta prezentată de tine pe lista de cumpărături :) Puiul meu va avea trei ani când o voi achiziționa (când merg în Ro). Sper să mai fie utilă pentru el și atunci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Destul de rar am vazut prin librariile clasice carti pentru copii pe aceasta tema, din pacate si de aceea ma bucur ca am cumparat-o. probabil ca pe online sunt mai multe surse.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare atractivă pentru ei. Nu știu cât de ortodoxe sunt textele. Eu am văzut la librăria Mitropoliei una ortodoxă, tot pentru copii, dar imaginile sunt mai mult în stil de icoană, nu așa copilărești.
    Oricum, asta e bună că are pagini cartonate. Cel puțin așa văd eu în poză, sper să nu greșesc, și merge și pentru cei mai mici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta am cautat si eu, o biblie care sa se plieze pentru varsta Teodorei, cu notiuni generale si intr-adevar e cartonata si usor de manevrat.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...