duminică, 16 decembrie 2012

Scrisoare catre Mos Craciun

Ca orice copil, Teo il asteapta cu nerabdare pe Mos Craciun si cadourile lui, si isi doreste foarte mult sa primeasca un "puzzle cu prinsese" pe care l-a vazut intr-un Mall. Ok, sa vedem ce putem face...dar mai intai am hotarat cu ea sa-i facem o scrisoare Mosului si sa-l rugam sa treaca si pe la noi, pt ca am fost copii cuminti..
Pentru realizarea scrisorii (e de fapt o felicitare) am folosit hartie cartonata, lipici, sclipici si sabloane pentru desen. Pe hartie am asezat sablonul (pe care l-am lipit de margini pentru stabilitate), am dat cu lipici in interiorul formei pe care ne-am dorit sa o conturam, am turnat sclipiciul, dupa care am lasat sa de usuce si abia apoi am scos sablonul. 

In cele din urma am reusit sa facem sa straluceasca casa....dar de sclipici....

4 comentarii:

  1. foarte frumos :)
    piticii mei au avut o perioada cand orice proiect trebuia sa contina glitter :D
    iti imaginezi cum arata totul in jur?!? chiar daca nu avea legatura cu ceva stralucitor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc ca s-a terminat sclipiciul....Ma pot apuca si eu de curatenia generala!

      Ștergere
  2. Ce se va bucura Mosul cand va citi aceasta scrisoare :)
    Aseara i-am scris si noi lui Mos Craciun. Il asteptam cu nerabdare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa vina Mosul! Si poate vine si la noi, parintii...

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...