duminică, 2 decembrie 2012

Felicitari

Eu apreciez foarte mult lucrurile handmade, mai ales realizate de cei care le si daruiesc. E un semn evident ca insemni ceva pentru ei, altfel efortul nu s-ar justifica. Pentru cativa din cei care sunt aproape de sufletul nostru, am pregatit cu Teo cateva felicitari pe care avem de gand sa le daruim. Materiale folosite: hartie cartonata, cateva abtipilduri cu oamenii de zapada si cu urari de Craciun, lipici si un perforator de hartie in forma de steluta.
Voua va place sa pregatiti cadouri handmade?

4 comentarii:

  1. foarte frumoase!
    da,si noua ne plac obiectele facute cu dragoste :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, ne-am placut in mod deosebit sa le facem..

      Ștergere
  2. Ce felicitari frumoase, Mihaela!!!
    Si eu ador sa fac astfel de cadouase, cred ca sunt cele mai frumoase si pline de iubire si semnificatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Camelia,
      Eu sper ca cei care le vor primi sa inteleaga mesajul si semnificatia lor.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...