duminică, 23 septembrie 2012

O carte mica pentru un suflet mare

Tot timpul cand mergem pe la vreo manastire imi place sa intru in magazinul bisericesc si sa ma uit la cartile pe care le au, sau pe la iconite sau sa cumpar cate o bratara matanie (cred ca asa se cheama, nu stiu sigur). De multe ori am gasit niste carti interesante, ca pentru suflet si la niste preturi ff bune. Ei...de data asta am descoperit o serie de carti pentru copii, scrise de Leon Magdan, carti in format mic,   cu o grafica foarte buna si care cuprind fiecare cate o poveste. I-am luat Teodorei cate un exemplar din fiecare carte disponibila, o carte de rugaciuni pentru copii si trei povesti, la 1,5 lei bucata.
Poate asa reusim si noi si ea sa ne mai apropiem de Dumnezeu...

8 comentarii:

  1. Sunt frumoase, si noi le cautam si cumparam cand le gasim:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu abia le-am descoperit, dar le-am indragit din prima.

      Ștergere
  2. Si noi le avem. Sunt foarte frumoase si L le indrageste mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo nu are rabdare sa i le citesc in totalitate, dar si ei ii plac.

      Ștergere
    2. Aaaa, pai nici baietelul meu nu are rabdare, insa citesc cat vrea el sa asculte, apoi trecem la alta poezie/povestire/legenda, sau la alta carticica. Noua ne-au fost utile si in calatorii, pentru ca sunt micute si bogate in informatii.

      Ștergere
  3. Sunt deosebite aceste cărticele. Și noi le avem și le folosim cel mai mult la Biserică, pentru că sunt micuțe și le pot lua în geantă. El se uită pe ele și are ocupație cât ține slujba. Se găsesc și la librăriile mitropolitane, eu de acolo le-am luat(Noi suntem din Iași, nu știu din ce oraș ești ca să îți recomand un magazin).
    Mai are o carte mai mare, Povești cu îngeri...pentru îngerași, care conține o poveste sau 2 din cărticelele mici, dar are și altele la fel de frumoase, și cu aceeași grafică deosebită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am facut facultatea in Iasi si tare mi-e dor de acest oras...Si imi doresc sa ajung cat de curand in vizita. Asa ca, daca poti sa imi recomanzi un magazin, ti-as multumi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă știi magazinul de pe Sf. Ștefan, fostul Cuvântul Vieții, actualul Doxologia, despre el e vorba. Am văzut că și-au făcut provizii de cărți ortodoxe pentru copii, foarte frumoase. Unele au si CD audio. Au și cărți de colorat ortodoxe.
    Oricum, cărțile lui Leon Magdan le poți comanda direct de la el, uite de aici http://www.magdan.ro/magdan/carti-pt-cei-mici.htm
    Trebuie profitat de faptul că ea are acum așa o sete de cunoaștere, acum reține cel mai bine. Apropo de replicile pe care le dau cei mici, are și Maica Siluana pe site câteva exemple http://www.sfintiiarhangheli.ro/luati-aminte-la-mintea-copiilor-1

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...