vineri, 14 septembrie 2012

Teo si gradinita

Luni a fost pentru Teo prima zi la gradi...Nu v-am povestit mare lucru pentru ca prima zi nu mi s-a parut relevanta din punct de vedere al adaptarii. Ce mi s-a parut mai important sa vad a fost reactia din diminetile urmatoare. Ca sa o luam cu inceputul - Teo a fost singurul copil care nu a plans deloc, nici in prima zi si nici in urmatoarele, desi ceilalti copii plangeau de m-am cam speriat eu...Si nici nu ma gandeam ca nu se molipseste si ea. A stat din prima zi la program prelungit, ca sa stie de la inceput ce program va urma, s-a adaptat din ce mi s-a spus si si-a facut prieteni. Dimineata se trezeste cu entuziasm, isi doreste sa mearga la gradi, iar azi dimineata cand i-am spus ca din cauza ca e bolnavioara nu va merge la copii, s-a apucat de plans...Bun, nu? Prima saptamana a fost una de acomodare si socializare si din pacate joi noapte a si facut febra (fara nici un alt simptom), astfel incat azi a stat din nou acasa cu buni. Tot azi am avut si prima sedinta cu parintii.
Am ales o gradinita privata cu program prelungit, de la 8 la 17 cu 4 mese (mic dejun, pranz si doua gustari) si program de somn. Atmosfera de acolo mi se pare una calduroasa, prietenoasa, se acorda o atentie deosebita copiilor, Teo cu siguranta se simte bine si de asta se si trage sa mearga la copii. Pentru a o pregati de gradi, noi am mai dus-o vara asta "la distractie" - distractia este un loc de joaca care organiza un program, Gradinita de vara, si statea acolo de la 8 la 12, de 1/2/3 ori pe saptamana ca sa invete sa stea singura si sa inteleaga ca mami/tati trebuie sa mearga la serviciu dar vor veni totdeauna dupa ea.
Sper din toata inima insa sa nu raceasca saptamanal....

2 comentarii:

  1. Bravo, Teo! Noi inca suntem cu emotii, abia de luni va merge David. Nu stiu cum va fi, sunt sigura ca va plange si mie mi se va rupe inima in o mie de bucati. E foarte bine ca ati pregatit din timp mersul la gradi, sunt sigura ca asta a ajutat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa fii increzatoare si optimista, poate va fi mai bine decat crezi..
      Eu luni nu am fost buna de nimic...M-am socat la propriu de modul in care plangeau copiii acolo, credeai ca ii taie cu cutitul cu incetinitorul....
      Noi am pregatit-o pe Teo spunandu-i ca la gradi va canta, va dansa, va spune poezii, colora etc, deci va fi o atmosfera frumoasa, dar cred ca si pt ea a fost oarecum un soc cand a vazut ca toti copiii urla...ce-o fi fost in mintea ei ma intreb - unde o fi atmosfera aceea frumoasa de care zicea mama? oare de ce plang toti copiii? sigur e ceva nasol, sigur au un motiv pt care plang.
      Asa ca recomand oarecum a se pregati copilul si pt acest lucru - trebuie explicat ca unii copii o sa planga, dar ca acei copii plang degeaba, pt ca mami/tati vor veni oricum dupa ei.
      Va doresc mult succes!

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...