miercuri, 26 septembrie 2012

Sa cunoastem florile

Sa cunoastem florile, de la editura Aramis este o carte care ii ajuta pe copii la imbogatirea sau verificarea informatiilor despre flori si cuprinde pe langa informatiile generale (componenta, forme si dimensiuni diferite, culori, etc) si informatii detaliate despre cateva dintre ele (alcatuire si caracteristici). Multe informatii se adreseaza copiilor cu varsta mai mare decat a Teodorei, dar restul sunt prezentate intr-un mod accesibil si pt ea (de ex. floarea ghiocelului este alcatuita din trei petale unite sub forma unui clopotel).

Ca sa ne jucam putin, am pregatit cateva flori - se doresc a fi floarea soarelui, lalea si mac - ce sa fac...m-a cuprins si pe mine spiritul artistic..:))) carora le-am lipit tulpine si frunze si pe baza carora am incercat sa mai sistematizam informatiile gasite in cartea mai sus mentionata.

Un comentariu:

  1. Multumesc ca ai recomandat aceasta carte, eu chiar incerc s-o invat pe fetita mea denumirile corecte ale florilor si ne-am mai ajutat pana acum de Luna Betiluna si gradina, insa o carte specializata pe asta e mult mai potrivita.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...