miercuri, 29 august 2012

Cunoaste Romania

De mai mult timp planuiam, eu si tatal Teodorei, o escapada numai pentru noi doi si iata ca in cele din urma s-a concretizat in week-end-ul ce tocmai a trecut, la Sibiu. A fost pentru noi prima vizita in acest oras si ne-a placut ce am vizitat - centrul istoric, muzeul Astra si gradina zoologica si mai ales am fost impresionati de ce am descoperit aici - atentia acordata evenimentelor culturale (in week-end-ul ce tocmai a trecut a fost un festival medieval), piste pentru biciclete si facilitati in acest sens, bun simt si bun gust, ordine si curatenie, unitate.
De aici i-am cumparat Teodorei un set de carti de joc cu diverse obiective turistice din Romania, mi s-au parut interesante si sunt structurate pe mai multe teme - castele, pesteri, saline, munti, etc. Pentru inceput e suficient ca Teo doar sa recunoasca de exemplu Babele si Sfinxul, dar pe viitor vor fi foarte folositoare.
 
Iar Teo, mititica, a crezut ca noi am fost plecati in tot acest timp la serviciu....

Un comentariu:

  1. faceti si voi ca noi :)))
    zicem ca plecam sa fim un pic doar noi si ne trezim ca ne gandim tot la cei mici, nu tot uitam ce sa cumparam sa le facem cadou :)
    jocul de carti e super! avem si noi ceva similar si e foarte util :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...