vineri, 24 august 2012

Broscuta colorata

Intr-o zi eram cu treaba la o librarie de cartier cand printre rafturi am descoperit o jucarioara pe care am considerat-o potrivita acum pentru Teo, care oricum trece printr-o etapa "artistica". Este vorba de un set format dintr-o broscuta din plus cred si 4 carioci cu care copilul o poate colora dupa bunul plac. Interesant insa e faptul ca broasca poate fi spalata si apoi pictata din nou si tot asa. Teo a indragit-o din prima si s-a si apucat de pictat cu roz..bine-nteles.
Abia am pictat broasca si nu stiu cum se comporta la spalat, dar ideea mi s-a parut draguta iar pretul este oarecum acceptabil, 10 lei.

4 comentarii:

  1. Am avut si noi un crocodil, se comporta foarte bine la spalat atat timp cat o coloreaza numai cu cariocile respective. Cariocile noastre s-au uscat intre timp si crocodilul a ramas pe undeva, mazgalit, si n-am testat sa vad daca merge si cu altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca se comporta bine la spalat, am de gand, dupa ce o spal sa o ascund si sa o scot cand plecam cu masina pe undeva. Si ma gandesc ca poate punand capacul in permanenta la carioca se usuca mai greu.

      Ștergere
  2. Se pot folosi carioci washable si broscuta se poate refolosi.Noi avem un ursulet si folosim un set de astfel de carioci care nu au venit cuursuletul!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...