miercuri, 29 august 2012

Papusa Matrioska

Tot de la Sibiu i-am cumparat Teodorei si o Matrioska, traditionala papusa ruseasca din lemn, viu colorata, care in interiorul ei ascunde o papusa, care la randul ei ascunde o alta papusa si tot asa.
 
Teo invata astfel despre marimi, despre notiunile de mare, mic si mijlociu, despre faptul ca papusa mica incape in cea mare dar nu si invers. Ma asteptam oarecum ca Teo sa aprecieze jucaria, dar nu ma asteptam sa o indrageasca atat de mult, sa o desfaca si sa o compuna inapoi fara prea mari ezitari si mai ales sa doarma cu ea.
Ca o paranteza, Teo doarme in fiecare noapte cu cate un obiect diferit, care mai de care mai ciudat - cercei, cerc de gimnastica, carti, jucarii din plus (mai multe odata - noroc ca avem patul mare) etc.

14 comentarii:

  1. le-am vazut si eu la Sighisoara. nu-s la fel de frumoase ca papusile rusesti, dar merg.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu siguranta nu sunt nici originale si nici la fel de spectaculoase, dar, vorba ta, pt moment merg.

      Ștergere
  2. si baiatul meu avea obiceiul de se culca cu diverse obiecte ciudate. nu era o regula, dar se intampla destul de des sa avem in pat o lanterna, un ciocan sau cine stie ce jucarie noua. se vede ca e baiat al meu, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teo nu s-a atasat niciodata prea mult de un anumit obiect, asta e bine, nu?

      Ștergere
  3. dintotdeauna mi-am dorit si eu o papusa Matrioska...inca din copilarie :)) ma batea gandul sa-mi iau una acum, chiar daca sunt mare :)))) si ziceam ca o iau pentru baieti :)))
    si ai mei pleaca la culcare cu te miri ce , nu tot timpul...dar de obicei isi iau cate ceva, mai ales cel mare....preferatii fiind niste catelusi din plus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-au placut intotdeauna, si mi-am dorit una pentru Teo, doar ca ce vazusem pana acum erau destul de scumpe. Insa acum am gasit-o la un pret ok si i-am luat-o.

      Ștergere
  4. Am avut şi eu una cănd eram mică. Cred că o mai găsesc, să ne jucăm şi noi cu ea :)

    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt dragute si educative. De asta ne plac si noua.

      Ștergere
  5. Îmi doresc și eu una tare mult! Am văzut undeva la o prietenă,dar ea o primise de la o rusoaică de origine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil papusile originale arata mult mai bine, chiar mi-ar placea sa vad si eu una.

      Ștergere
  6. La multi ani, Teo. Sa cresti mare, sa fii sanatoasa, vesela, frumoasa si sa iti bucuri parintii toata viata! Dumnezeu sa fie mereu langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani,Teo! Scuze de intarziere ;)
    Sa cresti mare,frumoasa, vesela si cuminte, sa le aduci numai bucurii parintilor tai!

    p.s.: mihaela, multumesc pentru premiu! este superb! l-am pus deja pe centrala ;)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...