miercuri, 22 august 2012

Dokeo - Mica mea enciclopedie

Mica mea enciclopedie Dokeo pentru copiii intre 3-6 ani, de la editura Rao, prezinta subiecte indragite de catre acestia si este structurata in 7 parti - corpul, casa in care locuim, in oras, animalele si plantele, istoria, lumea, universul. Cartea cuprinde planse mari si pliante care deschid fiecare capitol, ofera informatii clare, insotite de ilustratii atragatoare. Noi o avem imprumutata de la biblioteca de vreo doua luni si inca nu am parcurs-o in intregime. Este destul de complexa, cu multe informatii folositoare si poate constitui foarte usor sursa unor activitati ce pot fi realizate impreuna cu copilul.





4 comentarii:

  1. pare foarte interesanta!
    cand ma intorc din vacanta cred ca o voi comanda si eu :)
    mersi pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e interesanta, doar ca e un pic cam scumpa.. as zice eu. Dar merita.

      Ștergere
  2. Eu am comandat-o de la editura cu 35 lei, la reducere. Acum am primit-o. E chiar minunata. Merita banii!!!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...