joi, 7 iunie 2012

Constructii din "pufuleti"

Inca de cand stateam acasa cu Teo am cunoscut o doamna care aduce jucarii second si nu numai, la o calitate foarte buna si preturile ffff mici. Nu face distributie, este in cadrul unui simplu magazin de cartier, dar aduce niste super jucarii - de altfel o parte din cele mai interesante jucarii pe care le are Teo de acolo sunt. Iar in ceea ce priveste preturile, trebuie sa va spun ca eu rar am dat mai mult de 10 ron pe un joc - fie el de marca (gen ravensburger sau altele) sau din lemn. De exemplu, pe jocul de mai jos, pe care l-am luat sigilat, deci nou, am dat pana in 5 lei.
Jocul cuprinde peste 250 de elemente realizate din amidon de porumb si colorant natural, o laveta umeda si un cutit din plastic pt redimensionare.
In functie de imaginatia fiecaruia se pot construi diverse imagini, obiecte. Se ia cate un pufulete (seamana oricum si Teo asa le-a zis), se umezeste pe laveta si se lipeste de alt pufulete pana se obtine imaginea dorita.

2 comentarii:

  1. foarte interesanti pufuletii acestia!
    imi plac jocurile voastre foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Raluca am vazut ideea constructiilor din pufuleti, efectiv. nu sunt colorati, dar rezultatul este aproximativ la fel.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...