vineri, 8 iunie 2012

Bagheta magica

Ca mai toate fetitele si Teo este fascinata de "prinsese" (Teo este sasaita). Isi imagineaza ca mami este o "prinsesa" si tati un "prins" si ea tot o "prinsesa"; si traim impreuna la castel si ea merge la bal sa danseze cu "prinsul" ei si tot asa. Dar ca sa devenim o familie de printi :)) are nevoie de o bagheta magica ca sa ne transformam...

Bagheta am realizat-o dupa un model pe care l-am gasit pe una din plansele unui joc - Ca sa va povestesc - am rugat-o pe Raluca inainte de a pleca in Anglia sa-mi cumpere, daca gaseste niste jocuri sau jucarii educative, mai ales ca intelesesem de la ea ca preturile ar fi foarte bune. Unul din jocurile pe care mi le-a adus cuprinde un set de 50 de planse cu activitati despre zane si printese, pe o parte a fiecarei planse fiind reprezentat craftul/proiectul finalizat, iar pe cealalata parte sunt detaliati pasii de urmat in vederea realizarii. Ce pacat ca nu sunt si la noi astfel de jocuri.....
Raluca, multumim.

2 comentarii:

  1. oau! pare super!!!
    spor la joaca si...distractie maxima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place foarte mult. Repet, pacat ca la noi nu se gasesc sau se gasesc foarte greu.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...