miercuri, 6 iunie 2012

Utilizarea pensetei in transfer

O activitate foarte uzuala pe blogurile Montessori consta in tranferul diferitelor obiecte (de obicei mici si moi) folosind penseta. Am incercat-o si noi pentru prima data ieri, si chiar daca la inceput Teo a fost usor neindemanatica, pana la urma a invatat cum se foloseste corect si am ramas uimita cu cata concentrare si perseverenta s-a dedicat acestei simple activitati. Obiectivul principal a fost indeplinit - a invatat cum sa utilizeze si cum sa tranfere dintr-o parte in alta folosind penseta.
Pe urma joaca s-a dezvoltat, caci tava plina cu pom-poms a devenit un "un tort cu buline" pe care l-am pregatit la cuptor, l-am servit cu lingurita, am servit si ceilalti copilasi (adica papusile), etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...