luni, 26 martie 2012

Puzzle din 2 piese

Teo este racita si din acest motiv am intrerupt pentru cateva zile activitatile educative. Profit insa de aceasta ocazie sa va mai arat cu ce ne mai jucam noi, in zilele bune. Am primit de la un copilas mai mare, un set de piese de puzzle, care in combinatia corecta, formeaza un animal, cap plus coada. Jocul este potrivit copiilor de varsta Teodorei si poate fi usor adaptat, noi la un moment dat am listat cateva animale, le-am taiat in doua si am format puzzle-ul.
Grafica, lejeritatea si faptul ca cunostea animalele au transformat acest joc intr-unul din preferatele Teodorei o buna bucata de timp.

2 comentarii:

  1. Cand era David mai micut, atat am cautat un astfel de puzzle, simplu, doar din 2 piese. Nu am gasit. Cel mai simplu a fost cel din 5 piese. Nu i-a placut nicodata sa se joace cu el, se enerva ca nu reusea sa-l faca singur. Pe atunci, nu mi-a trecut prin cap sa intru pe net si sa imprim niste imagini, sa le pastifiez si apoi sa le tai. Acum, doar asta fac, nu mai cumpar puzzle-uri. Iar daca David nu vrea sa se joace, macar nu sunt frustrata ca am dat bani pe ele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Teodorei ii plac mai mult puzzle-urile cumparate (2-4-6 piese), nu prea o atrag cele imprimate de mine. Probabil ca nici grafica aleasa nu era cea mai atragatoare.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...