vineri, 23 martie 2012

Stari de spirit

Printre doua plimbari cu bicicleta (activitatea preferata din ultima perioada si care este destul de solicitanta fizic) abia ne-am mai jucat "educativ". Un joc lejer si destul de apreciat de Teo pe care l-am abordat este un puzzle cu ursuleti (cap, bust si picioare) care ii ofera copilului posibilitatea de a combina mai multe haine, culori si stari (figura fiecarui ursulet prezinta o stare de spirit - veselie, tristete, incantare, etc).
Deci, ceva educativ tot a fost pana la urma...

10 comentarii:

  1. Avem si noi un joc asemanator :)
    Ador jocurile din lemn, sunt educative si trainice. Cu un astfel de joc se pot juca cateva generatii bune de copilasi, daca e bine intretinut.Eu sunt pentru refolosirea/reciclarea jucariilor. Ale noastre sunt ca si noi, cu toate ca nu au stat in dulap, ci au fost indelung folosite. Am noroc si cu David ca nu le strica.
    Din lipsa de timp, nu reusesc sa comentez la subiecte, dar vreau sa stii ca intru in fiecare zi si va admir operele de arta :) Teo e foarte talentata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si preferatele mele sunt tot jucariile din lemn, sunt intr-adevar educative si trainice. si mi-e foarte greu sa ma despart de ele.
      ma bucur ca iti place ce gasesti la noi pe blog, si mai ales daca va inspira in joaca voastra. E cea mai mare satisfactie a mea.

      Ștergere
  2. imi plac astfel de jocuri (nu doar pentru ca sunt din lemn si rezista bine in timp) pentru ca il ajuta pe copil sa identifice starile emotionale si sa invete sa si le inteleaga pe ale lui :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E un joc reusit, intr-adevar. Teo invata sa identifice si alte stari, nu doar tristete si bucurie, insa pt moment nu cred ca reuseste sa le inteleaga pe ale ei (mai ales in momentele de criza). Poate cu timpul..

    RăspundețiȘtergere
  4. Avem si noi jocul, numai ca al nostru are 2 ursuleti. E printre preferatele Elenei. Iar despre starile ursuletilor povestim indelung. Ma intreaba cum e acum ursuletul, din ce cauza, ce-a patit de are starea respectiva....
    Intr-adevar foarte educativ.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te asteapta un premiu pe blogul meu! Te astept sa-l ridici! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Teodora e mai interesata de "moda" mai mult decat de starile emotionale, iar fata cu ursuletul suparat o asociaza cu plansul "ursu e bebelus, plange".

    RăspundețiȘtergere
  7. am incercat sa-ti trimit un mail pe adresa pe care ai specificat-o pe blog, dar de fiecare data imi da eroare.
    am vrut sa te invit sa ni te alaturi aici.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu imi explic de ce nu merge adresa de mail. multumesc de invitatie.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...