vineri, 27 ianuarie 2012

La biblioteca

Imi doresc sa citesc o carte pe care eram sigura ca o voi gasi la biblioteca. Si chiar am gasit-o, si pe langa biblioteca pentru adulti am descoperit si biblioteca pentru copii din oras. O atmosfera foarte calda si primitoare. Super incantare. Mai ales ca biblioteca noastra nu este una foarte bogata. Nu ne puteam hotari ce anume sa alegem si cu ce carti sa plecam acasa. Exista si posibilitatea sa stai acolo si sa citesti. Teo s-a hotarat pana la urma "ata roz si ata mov" dupa care a ajutat-o pe bibliotecara sa hraneasca pestii dintr-un acvariu, dar mami.....Pana la urma am ales si eu si am plecat (cu parere de rau ca nu pot lua mai multe carti acasa), dar cu promisiunea ca vom reveni de acum periodic.


6 comentarii:

  1. Buna! Spune-mi te rog unde ai gasit cartea Descoperirea copilului, Maria Montessori? Am tot intrebat in librarii de ea dar ... nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cartea in format electronic. Scrie-mi, te rog, pe adresa noisicaminulnostru@yahoo.com si ti-o trimit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mihaela, am incercat sa-ti trimit mail pe adresa pe care mi-ai dat-o dar imi eroare. Spune ca nu exista contul acesta pe yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna
    e interesanta cartea cu gradinita, o avem si noi :) baietelul meu este foarte interesat de ea, ii straneste curiozitatea si o folosesc ca sa-i arat ce lucruri interesante se petrec la gradi'...mai ales ca din toamna intra la grupa mica...asta,plus faptul ca sora lui mai mare ii povesteste cum e in locul acela magic :)

    p.s. poti te rog sa-mi trimiti si mie cartea "Descoperirea copilului", iti multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea cu gradinita este preferata Teodorei urmata de cea cu activitati pt copii mici. Si noi ne pregatim de gradi, tot din toamna oficial, tot la grupa mica si tocmai de aceea am si imprumutat-o.
    Pt carte imi scrii la adresa de mai sus? m-am uitat pe blogul tau si parca nu am vazut nici o adresa de mail.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna
    mihaela,te rog sa-mi trimiti si mie cartea in format electronic
    mersi :)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...