duminică, 29 ianuarie 2012

La sanius

In ciuda gerului de afara, ne-am incumetat astazi sa iesim la sanius. Si cum orasul ne ofera multe posibilitati (chiar si pt schi) si cum Teodorei ii place foarte mult zapada a fost o dimineata reusita. Daca la inceput Teo a fost usor stangace si timida, spre final nu mai accepta prezenta nici unui adult pe sanie "fata mare eu, dau singura sanie" si pentru a nu starni o criza tocmai in varful dealului, a trebuit sa acceptam. Am ales un delusor lin pt sanius, ne-am uitat la cei care schiau pe partie (chiar am intrebat un profesor de schi varsta minima pt primele lectii - 4 ani), ne-am batut cu zapada, etc. Chiar si pentru mine, care nu sunt o mare amatoare a sporturilor albe, a fost o dimineata placuta, mai ales in compania familiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...