joi, 26 ianuarie 2012

Pian

Teo a fost foarte incantata astazi, cand i-am propus sa facem un pian. Probabil isi inchipuia un pian adevarat, asa ca unul pe care l-am vazut acum cateva saptamani la o alta fetita si la care a "cantat" foarte cuminte si frumos. Insa, pentru prima data a fost total dezamagita de rezultat si a inceput sa planga si sa obiecteze "nu place mie pianul, ata nu pian" astfel incat craftul nostru de azi a ajuns direct in cosul de gunoi (doar ca sa nu-l mai vada si sa nu mai planga).
Sa va arat cum am realizat noi pianul (mai mult eu - Teo taia cu foarfeca alte hartii). Am folosit o cutie si niste autocolant pe care l-am taiat si lipit.

Si rezultatul:


Sursa de inspiratie: http://easytoddlercrafts.com/toddler_craft_instruments_silent_piano.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...