miercuri, 23 noiembrie 2011

Colaj cu forme din spuma

De-a lungul timpului am tot adunat forme din spuma de toate tipurile si marimile, pe care le folosim la diverse activitati si jocuri. Sunt ieftine, educative si usor de folosit. Pt activitatea de azi am folosit o parte dintre acestea si lipici pt realizarea unui colaj, am intins lipici pe cele doua coli de hartie si am "asezat" formele. Din nefericire, aceasta nu a fost o activitate pe placul Teodorei si nici macar puterea exemplului nu a reusit sa o faca sa isi schimbe atitudinea.

2 comentarii:

  1. mie mi se pare fain, o sa incerc si cu hunii, sunt f deschisi la tot ce e nou. vom vedea ce iese.

    RăspundețiȘtergere
  2. E destul de simplu de realizat de cei mici.
    Si noi incercam tot felul de activitati usurele si cat mai captivante,pt macar 10 min de liniste...cam egoist,nu? dar dupa o zi de munca....

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...