luni, 21 noiembrie 2011

Ghici ce am ascuns!

Teodorei ii place sa se joace de-a v-ati ascunselea, doar ca, atunci cand se ascunde unul dintre noi nu ii acorda suficient timp pt a ajunge macar la locul propus, iar cand se ascunde ea nu asteapta sa fie descoperita. Dar chiar si asa, acesta este unul din jocurile ei preferate "hai scundem mama".
Am incercat insa si o alta varianta a acestui joc. Am expus in fata Teodorei cateva obiecte cunoscute (masina, minge, peste, Tiger - prietenul lui Winnie the Pooh) si i-am cerut sa le denumeasca, i-am cerut apoi sa inchida ochii si atunci am ascuns cate un obiect. Cand i-am spus sa deschida ochii, Teo trebuia sa numeasca obiectul, care odata ghicit, este asezat la locul pe care l-a ocupat mai inainte. Si le-a nimerit pe toate in afara de peste.
Bine-nteles ca se poate mari si gradul de dificultate al jocului, prin marirea numarului de piese expuse sau prin modificarea numarului de piese care se ascund, dar noi ne-am limitat la o varianta foarte simpla a jocului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...