luni, 4 aprilie 2011

Insecte

Saptamana asta am "invatat" despre insecte. Si teoretic si practic. Teoretic prin activitatile pe care le-am facut in casa si practic pt ca e vremea e frumoasa si petrecem cat mai mult timp pe afara. Si ce poate fi mai interesant decat atunci cand am vorbit acasa despre furnici de exemplu si afara am avut ocazia sa le studiem in amanunt.
Intr-o dimineata i-am pregatit Teodorei o gustare in forma de fluture. Aranjamentul a fost mai interesant pt mine, Teo a fost mai interesata de stafide, care ii plac foarte mult. O alta idee de gustare pe care am mai vazut-o pe un site si pe care imi pare rau ca nu am apucat sa o realizez sapt asta a fost o omida realizata tot dintr-o banana si cu stickuri pe post de picioruse, cu stafide in loc de ochi si 2 antene tot din sticksuri.

 Am numarat cate insecte realizate tot in casa din carton colorat. Insecta din dreptul nr 1 se doreste a fi furnica. :))))


Ne-am jucat cu o jucarie albinuta - cercurile se scot si se aseaza inapoi pe bat.
 Am colorat intr-o carte cu insecte.

Am rasfoit vreo 2 carti cu insecte.

Ne-am jucat cu acest puzzle cu numere, dar avand forma de omida.
Si era sa uit sa mentionez ca am lipit si cateva insecte prin casa, dar am uitat sa fac poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...