luni, 4 aprilie 2011

Numere 1-5

Prima reactie a Teodorei cand i-am aratat aceste numere din spuma a fost sa scoata numerele din cadrul lor si sa le grupeze pe culori  - 2 cu 5, 1 cu 4.  Am fost foarte impresionata, sincer. Abia apoi si-a dat ea seama ca trebuie pus fiecare numar in forma lui. Si le potriveste, doar ca nu are rabdarea si cred ca nici indemanarea sa le aseze fixe pe locul lor.

Am facut perechi de numere. Nu a fost prea interesata si nici eu nu am insistat.

Am numarat cateva insecte.

Am jucat popice si m-am gandit ca ar fi indicat sa lipesc si numerele pe fiecare popica.

Ne-am jucat cu un puzzle cu numere. Ii place acest puzzle, se uita la el interesata, mai mult de forma omidei cred, scoate fiecare piesa de la locul ei, dar nu le mai pune la loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...