duminică, 27 martie 2011

Impresii

Teo nu a fost in apele ei saptamana asta, a fost mornaita, a plans noaptea si toate astea din cauza primului ei canin, care in sfarsit a iesit.....
S-a mai incalzit si am inceput sa stam cat mai mult pe afara, pe la locul de joaca. E o perioada de acomodare acum, trebuie sa invete sa imparta jucariile, sa inteleaga ca nu e voie sa ia jucaria altui copil din mana, mai ales cand acesta se joaca cu ea. Daca la inceput toate acestea se lasau cu tipete, tavaleli pe jos si plansete, acum plange dar mult mai putin si doar pe moment, si parca incepe sa inteleaga regulile. Acum ma cauta din priviri si parca imi cere permisiunea sa faca sau nu ceva.
Sambata dimineata am fost impreuna pana la Orion. Ne-am dus cu maxi si ne-am intors pe jos. Timp total 2 ore si jumatate. Ce-i drept nici eu nu m-am grabit, am mers usor, in majoritatea timpului pe jos, am alergat dupa toti copiii, am fugarit pisici, caini, pasari, am facut si vreo 2 cumparaturi, ne-am oprit si la locul de joaca. A fost o plimbare reusita.
A spus in sfarsit - apa, muuu (cum face vaca), hai, am, am (ham, ham). Si le repeta...ceea ce e extraordinar, pt ca de obicei zice un cuvant o data si ulterior nu-l mai foloseste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...