duminică, 27 martie 2011

Dulapul din bucatarie

Am tot auzit si vazut de metoda Montessori. Mi-e inca necunoscuta, abia citesc prima carte scrisa de aceasta autoare si cu toate astea mi se pare destul de interesanta. Am observat ca promoveaza independenta copilului de la cele mai fragede varste, ceea ce e un lucru foarte bun. M-am gandit sa incep sa ii dezvolt si Teodorei aceasta independenta si astfel i-am aranjat intr-un dulap din bucatarie la care Teo sa aiba acces un loc in care sa tinem cateva farfurii, canite, linguri si pe care sa le ia de acolo de cate ori are nevoie.Tot acolo, ii mai pun in fiecare dimineata si cateva gustari (un mar taiat felii, niste fructe confiate, biscuiti, etc) si atunci cand vrea sa manance sa mearga sa se serveasca singura.
Momentan, Teo este foarte fascinata de suportul pt vesela si de cate ori isi aminteste scoate toate canile, farfuriile si ia suportul cu care se joaca. Sau gustarile le ia si se aseaza pe covor si incepe sa manance.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...