vineri, 11 martie 2011

Patratul

Din cauza unor probleme tehnice am ramas in urmacu postarea referitoare la patrat din saptamana precedenta.
Saptamana asta i-am cumparat Teodorei un joc din lemn de potrivire perechilor, care intamplator sunt patrate. Le-am tot grupat pe perechi (eu) cateva zile la rand si la un moment dat Teo a reusit si ea sa faca perechi pt minge (oare de ce nu ma mir:))), floare, clovn, casa. Sunt foarte incantata de ele si cred ca si Teodorei ii plac ca mereu mi le aduce sa ne jucam cu ele.
Un alt joc pt care Teo prezinta interes - mai multe cutiute patrate de dimensiuni si culori diferite.
Ne-am mai jucat cu o jucarie sortatoare cu forme geometrice insistand pe patrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...