duminică, 20 martie 2011

Pasari

Saptamana asta am invatat despre pasari (porumbel, pelican, vultur, paun, papagal, bufnita, randunica, lebada, cioara, barza, ciocanitoare). Am lipit imagini ale acestor pasari prin casa, iar Teo de acum obisnuita cu aceasta metoda ma ajuta in felul ei la lipit, imi arata locul unde vrea sa le punem.
                                      
I-am pregatit perechi de pasari si cateva pasari cap- coada pt potrivire.
                                      
Am vazut pe un site din afara o idee cu un cuib de pasarele pe care am preluat-o si i-am construit si Teodorei. Practic o cutie de bomboane, careia i-am lipit un acoperis, i-am adaugat putina vata in loc de paie si gata am facut un cuib pt un perus de jucarie pe care il avem.
Ne-am mai jucat cu un puzzle din lemn cu pasari.

Am desenat un copacel pe care am lipit niste pasari decupate din reviste.
Iar partea cea mai interesanta pt Teo e faptul ca ne-am facut un obicei de a pune mereu paine pe pervazul de la bucatarie si de a urmari pasarelele si porumbeii cum vin sa manance. Imi arata dulapul cu paine cand vede ca nu mai este pe pervaz, "le cheama la masa " si le arata cu mana ca a pus paine si le urmareste in liniste cand vede ca acestea au poposit la noi. Si pe afara fugim sa le prindem...











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...