vineri, 11 martie 2011

Pesti si animale marine

1. Listarea si lipirea diferitelor poze prin casa cu pesti si delfin, balena, caracatita, foca, morsa, pisica de mare, rechin, crab, calut de mare, pinguini.

2. Perechi de animale marine

3. Animale marine - cap si coada

4. I-am facut un puzzle cu care ne-am tot jucat.

5. Cateva jucarii

6. Cateva carti

7. I-am facut mai demult niste pestisori din hartie care trebuiau pusi in barcuta si pe care i-am scos saptamana asta.


8. Am desenat cu sclipici niste pestisori pe care i-am primit de la o alta mamica pasionata de homeschooling.


9. A cumparat sotul meu 4 pestisori de acvariu (unul in forma de triunghi :))))) pe care ii tinem intr-un borcan. Teo s-a uitat mult la ei, ma mir ca nu a bagat mana in apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...