vineri, 25 februarie 2011

Numarul 2

Am reluat un joc preluat de pe forumul copilul.ro, doar ca de data asta i-am facut ceva modificari. Am autocolat cutiile de lapte praf cu autocolant albastru (culoarea saptamanii) pe care am lipit nr 2 (tot din autocolant). Am suspendat din nou mingea de tocul usii de la sufragerie si ne-am jucat incercand sa daramam cutiile de lapte praf cu ajutorul mingii.


Am facut briose si am pus cate 2 visine pe fiecare. Teo m-a ajutat la facutul prajiturelelor - a turnat praful de copt in compozitie, a spart ouale si a mancat o parte din visine. M-a urmarit pe tot parcursul pregatirilor, sunt convinsa ca a inteles ce am facut (ma refer la pusul celor 2 visine), dar nu a participat foarte activ pt ca nu ii place sa se murdareasca pe maini,

M-a ajutat si la mancat, bine-nteles....

 Si nelipsitele nr de pe frigider......
Am listat pe o pagina nr 2 si am numarat cate 2 forme din spuma. Am repetat de vreo 5 ori, gruparea si numararea lor si Teo a fost foarte atenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...