vineri, 25 februarie 2011

Fotbal

Cred ca ma repet cand spun ca Teo adora mingile. Taica-su a invatat-o sa dea cu sutul de mica si pot spune ca se pricepe. Nu mi se pare exagerat ca o fetita sa stie sa dea cu piciorul in minge. Pe de alta parte nu imi doresc sa fie baietoaica, dar cateva notiuni daca le va avea cred ca o vor ajuta. Pe langa fotbalul pe care il jucam aproape in fiecare zi...:))) am gasit pe familyfun.com o idee pe care am copiat-o si eu. iata ce a iesit.
Este un teren de folbal facut dintr-o cutie de pizza, pe care am lipit autocolant verde si alb, portile sunt din pipe cleaners si bine-nteles reclamele...:))))))))) listate. Merge cu o minge de tenis de masa si niste animalute mici pe post de jucatori.
Multe din jucariile homemade pe care le pregatesc Teodorei nu au o aplicabilitate imediata. Teo trebuie sa mai creasca. Le fac acum pt ca acum am mai mult timp si sa ma documentez si sa le fac. Cand voi merge la serviciu lucrurile se vor schimba radical, si ma tem ca pt Teo nu neaparat in bine.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...