duminică, 20 februarie 2011

Culoarea rosu

Saptamana asta m-am gandit sa ii prezint Teodorei culoarea rosu. Nu pierd nici o ocazie de a i-o arata si mentiona, fie ca e vorba de paharul rosu cu care bea apa, fie ca e lingura rosie cu care mananca fie ca e vorba de margelele ei favorite (si ale mele) tot rosii si lista poate continua.
A primit de la bunici un cal rosu pe care se joaca tot timpul cand mergem la ei

 Avem de la un joc niste oua de plastic formate din 2 culori - rosu si galben si am incercat o separare a acestora, mai mult eu, Teo era ocupata sa le de-a jos de pe canapea, sa le arunce printre picioare, sa le bage sub pat (spre disperarea maica-sii).....


Am desenat un cerc (cercul este forma geometrica a saptamanii) pe care am lipit buline rosii. Tot eu, Teo era mai interesata sa le lipeasca de mana si sa le bage in gura, si era foarte suparata pt ca bulinele nu se mai dezlipeau de pe hartie. L-am pus pe frigider si cand mai trecem prin fata lui ii mai amintesc ca e un cerc cu buline rosii, facut de ea.....

 Am strans de prin casa tot felul de obiecte rosii (margelele si oja sunt printre preferatele ei si eu profit de asta - va fi o fetita cocheta) si le0am pus la ea pe masuta si tot am vorbit despre rosu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...