duminică, 20 februarie 2011

Animale domestice

Pe intreaga durata a saptamanii ne-am mai jucat cu animalele domestice in urmatoarele feluri:
- Am aruncat (Teodorei ii place sa arunce lucruri si noi sa le prindem si am profitat de acest lucru) cate un animal salbatic pe care il denumeam si eu ma faceam ca il prind sau ca il scap (si atunci amuzamentul era mai mare), sau luam cate un animal , il prezentam si il aruncam intr-un castron, trebuia sa nimerim respectivul castron.
- Intr-un castron mai mare am pus toate animalele domestice pe care le avem, Am mai luat 2 castroane mai mici si trebuia sa separam caii (avem mai multe exemplare) intr-un castron de restul animalelor pe care le puneam in alt castron. Ca sa fie jocul si mai interesant Teo s-a gandit sa se aseze si ea in castronul cel mare si astfel ne-am jucat. La inceput m-a urmarit cum separam animalele, dupa care a pus si ea vreo 2 caluti in castronul in care trebuia. A mai si gresit sortarea, dar jocul nu a durat mult, pt ca s-a plictisit repede.
- Am asezat mai multi catei in ordinea marimilor (tot eu, ea ma urmareste doar), repetand notiunile de mic si mare.

Teodorei ii place sa priveasca pozele facute direct in aparatul foto, asa ca i-am fotografiat animalele domestice pe care le are lipite prin casa si apoi pe baza pozelor din aparat incercam sa localizam animalele prin casa - le-a recunsocut pe toate, deci strategia cu afisarea lor a dat roade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...