duminică, 20 februarie 2011

Numarul 1

Saptamana asta vom "invata" despre numarul 1. Tati i-a facut Teodorei un set de numere din folie magnetica pe care le-a autocolat si care ocupa loc de cinste la noi pe frigider. Saptamana asta a ramas doar nr 1, iar eu i-am taiat din aceeasi folie niste patrate mai mici (pt realizarea unor multimi de patrate pt mai tarziu)

Ne-am mai jucat de-a v-ati ascunsa, eu mai ascundeam pe dupa draperii, prin casa si ea trebuia sa ma gaseasca si cand ma gasea eu ziceam- ai gasit-o pe mama si pe nr 1 (luam si nr 1 cu mine). Merge mereu jocul asta si ce o mai amuza.....
Am luat apoi nr 1 de pe frigider si il ascundeam sub niste pahare de plastic, si ea trebuia sa gaseasca numarul sub pahar (un fel de alba neagra). S-a jucat putin dupa care s-a plictisit.
A invatat sa arate ca are 1 an (doar cand are chef). Cand o intrebi cati ani are iti arata uneori.
Am listat nr 1 si am incercat o colorare a acestuia. Cred ca se observa din imagini cine si ce a desenat.....Teo era mai mult interesata sa se urce pe scaun si mai nou pe masuta ei.

In ceea ce priveste desenatul Teo a observat ca se poate desena foarte frumos si pe parchet (spre disperarea mea) si mai nou pe cearsaf (mai ales daca e alb). Deci hartia nu prezinta pentru ea cine stie ce distractie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...