sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Organizarea creioanelor

Am vazut recent o idee de organizare aici pe care am imprumutat-o imediat, mai ales ca pixurile, creioanele, cariocile, etc Teodorei le tineam pe toate amestecate la un loc intr-o cutie in care ajungeam destul de rar pt ordine. Am folosit cateva forme de briose, cateva pahare de unica folosinta si cativa magneti. Pe fundul fiecarui pahar am asezat un magnet, care tine paharul lipit de forma de briosa si care ii confera intregului suport rezistenta la utilizare. Apoi, doar am sortat materialele:
Acum e mult mai simplu si pentru Teo sa le foloseasca si pentru mine sa le mentin in ordine.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, si mie mi se pare draguta! si mai ales ca aveam formele de briose pe care oricum nu le mai foloseam, ca am transformat reteta de briose in tarta...mi-e mai comod.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...