luni, 6 august 2012

Scrima

V-ati uitat vreodata la un concurs de scrima? Pana la aceste JO, cand ne-am uitat impreuna cu Teo intr-un scop educativ (evident) nu stiam mare lucru de acest sport. Teo ma intreba intr-una ce au pe fata sportivii, ce fac, de ce si drept sa spun multe raspunsuri nu aveam. Intre timp m-am documentat, si pentru Teo, un copil de aproape 3 ani, consider ca urmatoarele informatii sunt suficiente: disputa se da intre doi scrimeri cu scopul de a atinge oponentul cu varful armei fara a fi atins, armele de joc pot fi sabie, floreta sau spada, terenul de joc se numeste plansa, scrimerii castiga tuse (puncte), echipamentul este format din masca, manusa, jacheta, pantaloni si aparatoare pt piept si arma. Iata cum ne-am jucat pe aceasta tema:
1. Am colorat cu acuarele o plansa pe care am printat-o de aici, ocazie cu care am invatat si cuvantul in engleza (Teo intreaba mereu cum se zice in engleza la diverse obiecte si e din ce in ce mai receptiva).

2. Ne-am jucat amandoua cu doua bete pe post de sabii, pe un covor dreptunghiular, incercand sa invatam notiunile prezentate mai sus.
3. Am comparat doi scrimeri (asemanari si deosebiri).

4. Am identificat perechea logica de obiecte.

Un comentariu:

  1. scrima este o arta greu de inteles de catre oamenii de rand.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...