sâmbătă, 4 august 2012

Gimnastica

Dupa ce ne-am uitat cu interes la televizor zilele trecute la gimnastica in cadrul JO, Teo a concluzionat: "Mama, pot sa fac si eu gimnastica!". Serios??? Ia sa vedem! Si astfel un intreg exercitiu la gimnastica la sol a devenit o simpla rostogolire peste cap...Apoi mi-a venit o idee, ce-ar fi sa organizam un concurs cu diferite probe iar la sfarsit castigatoarea sa fie premiata ca la JO. Prima proba: rostogolire peste cap, apoi mers pe barna (o bucata de parchet sustinata de 6 cutii de vopsea) si gimnastica cu cercul. 


Dupa parcurgerea tuturor probelor, castigatoarea medaliei de aur (evident) primea pe langa medalie, aplauze, felicitari si un trofeu (o minge pe o "palarie turceasca"). Ne-am jucat asa mult, cred ca a finalizat concursul de 15 ori de ma dureau palmele de la atatea aplauze...

Ce-am invatat din aceasta activitate practica? Gimnastica cuprinde mai multe discipline (o parte dintre ele doar le-am enumerat), un concurs se finalizeaza mereu cu premii pentru primele 3 locuri iar medalia de aur este cea mai importanta, fiecare concurs este jurizat de unul sau mai multi arbitri, la fiecare premiere mentionam mereu tara si orasul in care locuim astfel incat acum Teo stie exact unde locuieste.

4 comentarii:

  1. ce frumos!!! felicitari micutei gimnaste!

    Si noi am inceput tot cu gimnastica :))...deci cu multe tumbe/rostogoliri prin pat si ceva gimnastica aerobica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiica-mea e o mare sportiva...:))Asa crede ea...:)Are un "repertoriu sportiv"...

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...