sâmbătă, 18 august 2012

Remi

Buni si bunicul, in permanenta in cautarea unor activitati placute pentru nepotica lor, au scos intr-o zi vechiul joc de remi si l-au transformat intr-o unealta educativa. Si de atunci, fiica-mea cand il vede pe bunicul, il invita sa se joace impreuna cu acest "joc". Cel mai mult ii place sa imprastie toate piesele pe jos, si apoi sa se intreaca in a gasi numerele in ordinea lor corecta - dupa unu, ce urmeaza?, cine il vede primul pe doi?, vezi, daca bunicul n-a mancat morcovi, nu l-a vazut:))).

Dupa care bunicul inlocuieste un numar cu un jolly si o testeaza pe Teo sa vada daca isi da seama ce numar a fost inlocuit.

Si apoi le grupeaza pe numere:

Si uite asa, modul asta de a se juca ii antreneaza Teodorei spiritul de observatie si de competitie, vigilenta si subtil, si alte aspecte care ar trebui insusite (daca mancam morcovi vedem bine, daca nu ne grabim si suntem atenti la detalii, vedem inaintea altora, nu poti fi pe locul 1 daca nu il meriti, etc).

8 comentarii:

  1. ce frumos! si ce bunici preocupati de nepotica lor!:)
    buna idee.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mei sunt extraordinari, cred ca am mai spus asta. Au uneori o imaginatie mai bogata decat a mea.

      Ștergere
  2. O idee excelenta. Cred ca o sa scoatem si noi jocul de la naftalina ca nu ne-am mai jucat cu el de multaaaaa vreme :).
    Spor la joaca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim,
      Taica-miu joaca si table cu Teo (ma rog, este un fel de a zice), domino, dame-sah. Variante asa ca pt mintea ei, dar oricum se invata cu ele.

      Ștergere
  3. Ce norocoasa e Teo cu asa bunici. Are multe de invatat de la ei :) Ideea cu jocul remi e super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mei, pt nu au cine stie ce scoala dar constietizeaza importanta ei, au fost mereu foarte deschisi cu educatia mea si a Teodorei la randul ei. Si eu invat fff multe de la ei, mai ales la capitolul rabdare si blandete...

      Ștergere
  4. Sahul si remi sunt preferatele piticilor mei; nu stiu inca toate regulile, dar le place (mai ales lui Andrei) sa le scoata din cutii si sa le aseze in pozitia lor initiala (sah) si in ordine (remi)
    scrabble nu au rabdare,au scos, s-aau jucat cu piesele, au renuntat :(
    bravo pentru jocuri atat de frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idei buna mi-ai dat! Ar trebui sa scot si sahul, eu regulile nu le cunosc, dar vorba ta, macar sa le aseze pe tabla si tot e ok. Si sunt sigura ca Teodorei ii va placea, mai ales ca e vorba de regi si regine.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...