luni, 13 august 2012

O alta floare

Dupa ce am abordat tema cu florile, am gasit aici o alta idee pe care am gasit-o interesanta si usor de pus in practica. Doar ca...i-am adus si noi ceva imbunatatiri.
Am pregatit urmatoarele materiale: betisoare de urechi, pipecleaners, lipici, un pom-pom, o coala de hartie si acuarele.

Cand a vazut pe masa materialele pregatite, Teo se si pregatea sa picteze cu betisoarele de urechi (poate vom face si aceasta activitate, la un moment dat, nu?), insa a asteptat si a inteles ca azi vom face altceva. Am lipit intai radacina, apoi tulpina, frunzele si in final am realizat floarea. Pentru putina culoare, treceam un capat al betisorului in acuarelele deja pregatite si apoi il lipeam pe plansa.

Dupa ce am terminat cu floarea, Teo a inceput sa construiasca din betisoare un castel, pe care insa nu l-a finalizat pentru a intrat taica-su, dar ar putea constitui si acesta subiectul unei activitati viitoare.

6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa floarea, iar tehnica de lucru e interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, si noua ne place. Va invit sa incercati si voi!

      Ștergere
  2. Ce idee draguta!E foarte frumoasa floricica si usor de realizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, toata activitatea a durat 10 min cu tot cu "pregatiri".

      Ștergere
  3. Felicitari!Foare frumoasa floarea!Ia sa facem si noi!Multumim de idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt mereu in cautarea ideilor simple si rapide, timpul nu-mi permite altceva.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...