marți, 14 august 2012

Blogosfera - Idei de activitati (1)

Sunt atat de multe activitati pe care le-am vazut pe blogurile romanesti si pe care mi-as dori sa le fac impreuna cu fiica-mea...mereu aflu cate ceva nou, observ o noua abordare sau activitate si invat in permanenta din experientele si jocurile prezentate de alte mamici. Chiar daca nu mai apuc sa le fac pe toate, as vrea tare mult sa va prezint cateva din activitatile care mi-au starnit interesul in blogosfera si pe care le apreciez. Cu incredere, va recomand (ordinea nu are importanta):

Alfabet recreativ - Trenuletul ABC
Atelier de creatie virtual - Inimioare amintire
Caiet pentru casa mea - Care e mai greu?
Doua fete cucuiete - Cartea culorilor
10littlelucky - Ziua-pisicilor
Mami, joaca-te cu mine - Acvariu cu pesti
Mic atelier de creatie - Tutorial bratara din nasturei
Pitici dar voinici - Experimentul gheata
Ursuleti nazdravani - Cu masina prin Romania

O sa revin cu astfel de sugestii, daca imi permiteti, suntem un grup de mamici creative si puse pe educatie, cu multe idei si inspiratie...

7 comentarii:

  1. eu visez zilnic ca acest grup creste si creste si creste!
    multumesc pentru link, ma bucur ca ti-a placut ideea mea.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut multe idei interesante la tine pe blog, asta e doar una dintre ele. Faci o treaba foarte buna.

      Ștergere
  2. adevarul este ca sunt atat de multe activitati pe care le descoperim zilnic si e asa bine ca invatam/ne inspiram una de la alta...fiecare gaseste alte surse ori are propriile idei si uite asa....copiii nostri invata mereu lucruri noi ;)
    multumesc pentru link,ma bucur ca va place
    spor la joaca si la invatat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asta e si cel mai important, copiii nostri sa invete mereu lucruri noi si sa inspiram si alte cititoare sa se joace cu copiii lor..

      Ștergere
  3. super ideea ta...si eu am atatea de facut de pe bolgurile voastre...timp sa fie. :)
    multumim pentru link...ne simtim onorati! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceste propuneri sunt o masura a aprecierii noastre fata de activitatile pe care le realizati.

      Ștergere
  4. Ma bucur sa ma regasesc in lista voastra de activitati propuse cu una din cele mai dragi activitati realizata impreuna cu copilul meu. Si voi sunteti minunati si te felicit pentru magazinul ce l-ai deschis. Jucariile simple, din materiale usoare si prietenoase, sunt cele mai placute. Abia acum mi-a venit ideea de a intocmi un blogroll cu bloguri de activitati pentru copii. Ma voi ajuta si de lista ta, incep sa fie atat de multe ceea ce este o mare bucurie. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...