joi, 26 iulie 2012

Descoperim marea

Gata cu concediul...Ne-am intors odihniti si relaxati si pregatiti pentru o noua sesiune de home education (ce-i drept, in ultima perioada ne cam lasasem pe tanjeala). Vacanta a fost una reusita, Teo s-a comportat bine si pe drum si pe intreaga durata a concediului (desi a fost un mediu total nou si diferit fata de cum era ea invatata), ne-am balacit muuuult (Teodorei ii place mai mult sa se joace in apa decat in nisip, am constatat), ne-am plimbat si ne-am jucat. In afara de tentativele ei de a inota fara colac (stilul "ca toporul la fund" - nici macar nu se speria si nici nu se descuraja), mai notez primul "de ce" urmat de alte o mie (de ce cred ca e abia inceputul???), primele cuvinte in engleza utilizate intr-o conversatie (se ducea la copii si le zicea "hello, my name is Teo" sau "stiu si eu engleza, se zice picture/butterfly/fly"etc.) si primele seri la mini disco, care au fost distractia suprema. Ca-i place muzica, stiu, dar ca-i place asa mult sa danseze habar nu aveam si nu asa langa ceilalti copii, ci daca s-ar fi putut acolo langa animatori, pe scena - nu mai pomenesc cate discutii am avut ca sa inteleaga ca nu e voie. Daca o intreaba cineva pe Teo cum a fost la mare, ea raspunde "Grozav" - oare unde a auzit acest cuvant ??? pentru ca noi nu prea il folosim.

N-am apucat sa invatam prea multa teorie (eram ocupati cu practica..:) dintr-o carte pe care am luat-o cu noi, este vorba de Descoperim marea de la editura Aramis. Cartea este structurata in patru capitole - Mari si oceane, Animale marine, Un ocean sensibil si Aventurierii marilor, ilustrate si cuprinzand raspunsuri variate si detaliate pe aceasta tema. Cu siguranta, acum ca, cunostintele sunt proaspete ne va fi mult mai usor sa o rasfoim si poate sa si facem ceva activitati legate de informatiile cuprinse in acesta carte.

2 comentarii:

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...