vineri, 27 iulie 2012

Activitati cu scoici

De fiecare data cand mergeam la mare, inainte de Teo, strangeam cateva scoici pe care le aruncam la prima curatenie generala. Anul asta insa am umplut o galetusa cu scoici si una cu nisip gandindu-ma deja la multitudinea de activitati pe care am de gand sa le realizez cu Teo pe intreg parcursul anului. Pentru inceput ne-am jucat astfel:
1. Am numarat scoici.
2. Le-am sortat.
3. Le-am pictat cu mana.
4. Am facut un colaj, repetandu-l pe S.
5. Ne-am jucat cu nisip in cadrul unei activitati senzoriale, punand insa accentul pe cateva vietuitoare marine pe care le-am cumparat recent.

2 comentarii:

  1. o joaca frumoasa care ii aduce aminte si de vacanta;puteti rememora momentele petrecute in vacanta ca un fel de memory game (diverse imagini ar ajuta) ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e o idee buna, ar trebui sa printez diverse fotografii.

      Ștergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...