vineri, 11 mai 2012

Linii trasate in....sare

Teo a facut niste progrese destul de importante in desen si scriere in ultima perioada (mai nou il scrie si pe 4 si aproape si pe 5 - a se retine noi nu insistam foarte mult, ei ii place si cere sa i se arate (mai ales cifrele) si retine foarte, foarte usor). O alta modalitate de a experimenta desenul pe care am incercat-o presupune trasarea unor linii dupa model (am pregatit cateva foi cu tot felul de linii) intr-o tava cu sare. Bine-nteles ca Teo a inceput prin a scrie cifrele...apoi a-si lua amprentele si abia apoi am incercat un desen dupa model. Unele au fost realizate corect, altele nu, patratul a devenit cerc iar totul spre sfarsit s-a transformat intr-o adevarata joaca senzoriala - eu am supravegheat-o permanent, sa nu-si atinga ochii sau gura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...