miercuri, 9 mai 2012

Forme pe autocolant

Am incercat si noi o activitate cu autocolant pe care am vazut-o la doua fete cucuiete. Noi in schimb am folosit forme de plastilina si bombonele (din acelea foarte mici) - mare greseala, Teo a mancat mai mult decat s-a jucat (mai ales ca in general nu ii cumparam prea multe dulciuri din comert). Iata ce am reusit pana la urma sa facem:
In schimb, cand am dezlipit formele de autocolant nu s-a pastrat imaginea dorita - poate nici nu le-am lipit cum trebuia si formele erau destul de mici:
Ideea originala arata mult mai bine si exact cum ar fi trebuit sa fie.

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca v-a placut activitatea si ca ati incercat-o. Mie mie se pare ca v-a iesit destul de bine. Cu forme mai mari cred ca modelul s-ar fi vazut mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am constatat cat faceam activitatea ca ne-ar fi trebuit o forma mai mare, dar important e ca ne-am jucat si ne-am simtit bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Puteti folosi un celofan /hartie cerata si peste bilute turnati aracet.Lasati la uscat si formele sunt destul de expresive,dar nu comestibile!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt idee, dupa ce se satura Teo de bomboane, o incercam, ca sa aiba mai mult succes.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...