sâmbătă, 21 aprilie 2012

Noi activitati

De mult timp mi-am propus sa introduc in programul zilnic al Teodorei doua activitati pe care le consider importante, dar carora nu le-am acordat atentia cuvenita, din motive ce tin de timp, bine-nteles.
Si cum atitudinea defineste pana la urma obiceiurile, mi-am propus sa fac cu Teo urmatoarele: sa citim povesti macar 15 min pe zi (ne uitam pe carti mult, dar Teo nu are prea multa rabdare sa ii citesc) si sa ascultam "altfel de muzica". La noi in casa se asculta foarte mult radio (muzica ne face ziua mai frumoasa), dar uneori nu sunt multumita de melodiile difuzate si vreau sa variez. De exemplu, timp de o saptamana sa ascultam cate 15 min pe zi muzica clasica sau muzica instrumentala, etc. Timpul alocat mi se pare realist pentru un program destul de incarcat (chiar daca poate parea cam redus), iar rezultatele pe masura - o cultura muzicala variata (e valabil pt amandoua) si un vocabular si o imaginatie mai bogata pentru Teo.

4 comentarii:

  1. activitati frumoase care dezvolta imaginatia si creativitatea! :)
    spor la ....invatat prin joaca ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.Sper sa reusesc cu timpul sa o obisnuiesc pe Teo sa asculte povesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. poti incerca si radioul itsy bitsy (au si site si il poti asculta online)
    noi il ascultam in masina si ne place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt alternativa, e o idee buna. am sa incerc

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...