duminică, 4 martie 2012

Orchestra de ursuleti

De la Editura Tehno Art am cumparat acum ceva timp o mapa cu jetoane despre instrumente muzicale. Setul contine 24 de imagini cu cele mai cunoscute instrumente muzicale, iar pe verso de gasesc descrierea si informatii despre respectivele instrumente. Este clar ca pentru moment noi le folosim pentru cunoasterea vizuala a fiecarui instrument, insa ele vor putea fi folosite ulterior si la scoala, pentru sistematizarea informatiilor de pe verso, mult prea complexe pentru acest moment.
Noi ne-am jucat periodic cu aceste jetoane, asociind de cele mai multe ori jucarii (instrumente muzicale) cu acestea, insa noutatea activitatii de azi, consta in faptul ca am rugat-o pe Teo sa  asocieze catorva planse un set de ursuleti care canta fiecare la cate un instrument. Cu ceva ajutor din partea mea, am reusit sa finalizam jocul, dupa ce Teo a potrivit "viaura, naiu, tamburina" si a cautat cu ardoare pianul, instrumentul ei preferat.

Un comentariu:

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...