luni, 5 martie 2012

Carlige de rufe - activitate senzoriala

Pentru activitatea din seara asta am pregatit: carlige de rufe, diverse materiale senzoriale (paste, pom-pons, fetru, elastice de guma pe care le-a taiat Teo cat timp am pregatit eu restul si cateva plante decorative uscate - din acelea folosite la aromoterapie, lipici si 5 planse mici de carton). In prima etapa am lipit pe fiecare carlig un singur tip de "material", in aceasta faza Teo nefiind foarte cooperanta, activitatea fiind destul de migaloasa, lipiciul se intindea, etc.
In schimb a lipit pe fiecare cartonas ori pastele, ori pompoanele, etc. Iar la sfarsit am rugat-o sa asocieze fiecarui carlig plansa care cuprinde materialul lipit pe carligul respectiv. Iar aici s-a descurcat binisor, desi in prima faza asocia in functie de culoare, si abia apoi in functie de materialul folosit.

Un comentariu:

  1. Foarte interesanta activitatea. Si eu am in plan, de ceva timp, o astfel de activitate.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...