duminică, 11 martie 2012

Maimuta din forme geometrice

Ce putem face din 3 cercuri, un oval si o inima???
Doar o idee....un cap de maimuta?
Pregatirea am facut-o eu, insa i-am aratat Teodorei fotografia de pe net si am rugat-o sa aranjeze partile componente astfel incat sa formeze capul de maimuta. A incercat de cateva ori, dar nu a reusit sa finalizeze corect activitatea, ba erau ochii peste gura, ba gura peste frunte si uite asa. Mai lucram, oricum. Ea a asociat imediat imaginea cu Boots, prietenul Dorei, din desene si de acum insista "mama, facem si codita? mama, facem si papucii rosii? mama, facem si corpul? mama, facem si pe Dora?" Ce vrei?????? Probabil ca zilele astea va insista si vom fi nevoiti sa ne adaptam cererii, o sa vedem..

4 comentarii:

  1. Simpatica maimutica voastra. Poate incercam si noi, mai ales ca Elena e innebunita dupa Curiosul George.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi suntem foarte incantati de idee, mi se pare super tare, si e atat de simplu de facut.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place ideea voastra mult; si piticilor mei le place curiosul George, sa nu mai spun de melodia "5 little monkeys" :)
    zilele urmatoare le pregatesc surpriza aceasta cu maimutica :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte draguta, asa e. Astept sa vad si creatiile voastre!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...