sâmbătă, 10 martie 2012

Carti de la biblioteca

De cand am descoperit biblioteca judeteana pentru copii sunt foarte incantata de multitudinea de carti de care poate beneficia Teo, de posibilitatile si avantajele pe care le ofera. Data trecuta i-am facut permis si Teodorei, avand si ea astfel posibilitatea oficiala de a imprumuta 3 carti, la care am adaugat si eu 3 carti tot pt ea (pe permisul meu pot sa imprumut 3 carti pt ea de la biblioteca pt copii si 3 carti pentru mine de la adulti).
Luni vom merge sa le returnam, dar sunt atat de incantata de ultimele imprumuturi incat nu pot sa nu le impartasesc.

Preferata Teodorei este cartea Priveste de fereastra - Casa, de la editura Girasol (de fiecare data de fapt am imprumutat cate o carte de acest fel - La gradinita, Marea). Cartea cuprinde multe ferestre ce se deschid, prezentand cu ajutorul imaginilor obiecte familiare si scene din familie.
Preferata mea este o carte cu sclipici, Animalele mele de noapte, de la editura Flamingo GD, cartea prezinta lumea fascinanta a unor animale de noapte (bufnita, liliac, bursuc, molie, etc), imbinand in acelasi timp notiuni despre culori, numere, primele cuvinte, recunoastere a desenelor.
Comoara piratului, de la editura Prichindel, o poveste despre un mic pirat si prietenii lui.

Pinguinul si prietenii lui, editura Rao - pe fiecare pagina este cate o intrebare, iar copilul poate sa-l descopere pe pinguin si pe prietenii lui care apar printre paginile cartii.
Scufita Rosie, editura Crisan, colectia Cele mai frumoase povesti din toate timpurile - povestea clasica prezentata simplu si intr-un design colorat si atragator.
Primele cuvinte despre Ferma, editura Girasol - este o carte plina de ilustratii originale, cu ajutorul careia copilul invata sa recunoasca si sa numeasca peste 350 de animale si obiecte care se folosesc la ferma.

2 comentarii:

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...