marți, 7 februarie 2012

Potrivire litere pe tub de hartie

Pe un tub de la prosoapele de bucatarie de hartie, pe care am scris cateva litere, am rugat-o pe Teo (de fapt nici macar nu i-am spus ce trebuie sa faca pt ca si-a dat singura seama ce vreau de la ea) sa lipeasca niste abtipilduri pe literele corespunzatoare. Activitatea poate fi facuta si cu cifre, forme geometrice, etc, trebuie doar sa aveti la indemana abtipildurile.
Daca tot vorbim despre litere, trebuie sa notez o initiativa de-a Teodorei, care intr-o seara folosind niste litere de spuma si-a recompus numele. Acestea sunt meritele bunicilor care ii mai arata uneori cum se scrie mama, tata, Teo, etc, cuvinte simple oricum, pe care se pare ca le-a retinut. Desi nu este asezarea cea mai corecta, pe mine m-a impresionat, mai ales ca nu a fost o activitate ceruta, programata si a venit din partea ei "mami, uite, eu scris teo". A trebuit neaparat sa imortalizez printr-o poza.

Sursa de inspiratie: http://www.activity-mom.com/2009/11/paper-towel-tube-letter-matching.html

2 comentarii:

  1. Super activitatea, s-ar putea sa ii placa si lui s.
    Ai un premiu de blog de la mine, sper sa il revendici si sa il dai mai departe-
    http://caietpentrucasamea.wordpress.com/2012/02/08/primul-meu-premiu-de-blog/
    pupici mari si mici!

    RăspundețiȘtergere
  2. dap, subscriu si eu, f buna ideea, preluam si noi!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...