miercuri, 8 februarie 2012

Categorii de obiecte

Acum ceva timp am cumparat de la Teora cateva carti cu abtipilduri pe care le-am lipit la momentul respectiv. Si cum nu am mai reusit sa le refolosim, m-am decis sa le utilizez in cadrul altor activitati. Astfel, am decupat autocolantele (deja lipite) din carti si le-am folosit intr-o activitate de grupare pe categorii - animale, insecte, pasari.
Teo trebuia sa lipeasca abtipildurile unele sub altele in functie de categoria din care fac parte. In afara de pasari (despre care stia din care grupa fac parte), restul s-au incadrat in categoria "un insecta", iar pozitionarea lor a fost pur aleatorie.


Un comentariu:

  1. Buna!:)
    Doresc sa te anunt ca ai un premiu pentru blog si de la mine. http://ursuletinazdravani.wordpress.com/2012/02/08/primul-meu-premiu-de-blog/
    V-am descoperit astazi, pe blogul Ralucai si veti ramane printre blogurile noastre preferate.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...